شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

سلام...علاقه ي زيادي به *شهيد چمران* دارم ...تصميم دارم جلوه هائي از زندگي عرفاني و سرشار از معنويت ايشون و همسرشون رو در اين اتاق به نمايش بذارم... اميدوارم مورد استفاده دوستان قرار بگيره

پيام‌هاي اتاق

چراغ جادو
+ *بسم الله الرحمن الرحيم*پيام4- چه خوش است؛ دست از جان شستن و دنيا را سه‏طلاقه كردن، از همه قيد و بند اسارت حيات آزادشدن، بدون بيم و اميد عليه ستم‏گران جنگيدن، پرچم حق را در صحنه خطر و مرگ برافراشتن، به همه طاغوت‏ها نه گفتن، با سرور و غرور به استقبال شهادت رفتن.
هادي قمي
*چه خوش است؛*خوشي‌هايش را به رخ ما مي‌کشد آنچه را دنبال کرده و به آن رسيده براي ما بيان مي‌کند. *دست از جان شستن و دنيا را سه‌طلاقه کردن*يا علي جان مقتداي من تويي علي عليه السلام فرمود : يا دنيا ... غري غيري لاحاجة لي فيک طلقتک ثلاثا لا رجعة فيها اي دنيا غير مرا گول بزن من به تو حاجتي ندارم تو را سه طلاقه کرده ام که برگشتي در آن نيست. چمران چشيده اين طعم سه طلاقه کردن را که ميگويد چه خوش است.
هادي قمي
خوش است *از همه قيد و بند اسارت حيات آزاد شدن.* چه زيبا است که سه طلاقه کردن را آزاد شدن مينامد. از قيد و بند حيات آزاد شدن معناي موتو قبل ان تموتو است که دستور عرفاني پيامبر اعظم ماست يعني مرگ اختياري. ميتواند برسد آدمي به اين مرگ آه که در اين لحظه فهميدن قيد و بند بودن دنيا و مافيها خوش است.
هادي قمي
.........
هادي قمي
................
هادي قمي
.........................
هادي قمي
....................
چراغ جادو
گروه دکتر شهيدچمران
vertical_align_top